Informacje ogólne
Visual merchandising to kreowanie przestrzeni handlowej. Należy do dynamicznie rozwijających się narzędzi marketingowych. Dzięki znajomości zasad visual merchandisingu można doskonale komunikować się z klientem i wpływać na jego decyzje zakupowe. Visual merchandiser zajmuje się urządzaniem sklepów oraz ich witryn, eksponowaniem produktów w sposób przyciągający klientów. Profesjonalista, który opanował techniki kreowania przestrzeni handlowej potrafi stworzyć środowisko sprzyjające przyjaznym i skutecznym zakupom, dzięki czemu klienci wracają do sklepu.
Kurs "Visual merchandising – kreator przestrzeni handlowej" to kompletne i bardzo praktyczne kompendium wiedzy niezbędnej do wykonywania tego zawodu. Jest użyteczne nie tylko dla osób, którą chcą zajmować się visual merchandisingiem zawodowo, ale także dla właścicieli sklepów i stoisk sklepowych , kierowników sklepów czy osób interesujących się marketingiem. Na pojęcie visual merchandisingu składa się wiele zagadnień: psychologia klienta, zasady planowania układu sklepu, aranżowanie wnętrza sklepu - zapoznasz się z nimi, uczestnicząc w naszym szkoleniu.